Poszukujemy kandydata na wolne stanowisko Zastępcy Dyrektora

 

w Wojewódzkim Ośrodku Terapii Uzależnień w Gdańsku

 

Zapraszamy do składania aplikacji i udziału w procesie rekrutacji.

Praca w Wojewódzkim Ośrodku Terapii Uzależnień to szansa zdobycia unikalnej wiedzy i licznych kompetencji.

 

Jesteśmy podmiotem publicznym, nadzorowanym przez Marszałka Województwa Pomorskiego. Działamy na rzecz Pacjentów.

 

 

 

Praca w Ośrodku to nauka, doświadczenie  i satysfakcja.

 

 

 

 Oferujemy:  

 

       pracę w organizacji skoncentrowanej na realizacji konkretnych celów i zadań;

 

       możliwość rozwoju - pracownikom oferujemy kursy i szkolenia podnoszące kwalifikacje;

 

       wynagrodzenie – zgodne z obowiązującymi przepisami wewnętrznymi;

 

       ciekawą pracę pełną wyzwań;

 

       współpracę w zespole.

 

 

 

Kogo szukamy:

 

       osób ambitnych, nastawionych na wspólne osiąganie celów;

 

       osób o wysokim poziomie motywacji osobistej;

 

       pracowników z inicjatywą i zapałem do pracy;

 

       osób odpornych na stres i presję czasu;

 

       osób o wysokiej kulturze osobistej.

 

 

 

 Szczegóły oferty:

 

 

 

Wymiar czasu pracy: umowa o pracę 1 etat

 

Miejsce wykonywania pracy: województwo pomorskie - Wojewódzki Ośrodek Terapii Uzależnień z siedzibą w Gdańsku przy ul. Zakopiańskiej 37.

 

Główne obowiązki Zastępcy Dyrektora WOTU:

 

 

 

        koordynowanie i organizowanie realizacji zadań związanych z planowaniem, przygotowaniem, realizacją i rozliczaniem zadań inwestycyjnych dokonywanych w WOTU;

 

        przygotowywanie i publikacja ogłoszeń specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz nadzór nad przygotowaniem i przeprowadzaniem postępowań o udzielenie zamówień publicznych;

 

        pozyskiwanie środków na zadania inwestycyjne i infrastrukturę w tym z funduszy UE;

 

        nadzór nad prowadzonymi inwestycjami w obszarze ochrony środowiska;

 

        nadzór nad terminowym i prawidłowym przebiegiem procesu inwestycyjnego, w tym bieżąca analiza dokumentacji oraz kontrola prowadzonych inwestycji w ramach pozyskanych środków;

 

        sprawowanie nadzoru w zakresie celowości, rzetelności i efektywności wydatkowania środków na realizację powierzonych zadań;

 

        tworzenie projektów budżetu dla obszaru inwestycji budowlanych i remontów;

 

        nadzór nad obiektami WOTU;

 

        negocjowanie warunków współpracy z wykonawcami oraz udział w przygotowywaniu umów z wykonawcami;

 

        udział w naradach roboczych i spotkaniach organizowanych przez jednostki nadzorujące, raportowanie stanu realizacji bieżących zadań;

 

        opracowywanie i ulepszanie systemów administracyjnych, zasad i procedur, w tym monitorowanie procedur SZJ ISO oraz opracowywanie i monitorowanie procedur kontroli zarządczej;

 

        okresowy przegląd funkcjonowania procedur i procesów, w tym kontroli zarządczej;

 

        przygotowywanie projektów pism;

 

        współpraca z działami i komórkami WOTU;

 

        udział merytoryczny i organizacyjny w zadaniach powierzonych przez inne instytucje m.in. organ tworzący;

 

        podnoszenie kwalifikacji zawodowych poprzez uczestnictwo w szkoleniach;

 

        wykonywanie innych poleceń Dyrektora WOTU;

 

        znajomość, przestrzeganie wymagań i realizacja zadań wynikających z polityki i celów  Systemem Zarządzania Jakością według normy ISO 9001:2015;

 

        stosowanie w pracy obowiązujących procedur postępowania oraz tworzenie zapisów     zgodnie z funkcjonującym systemem zarządzania.

 

 

 

Wymagania konieczne:

 

Do konkursu może przystąpić osoba, która:

 

1)      posiada wykształcenie wyższe;

 

2)      posiada co najmniej pięcioletni staż pracy na stanowisku kierowniczym albo ukończone studia podyplomowe na kierunku zarządzanie i co najmniej trzyletni staż pracy;

 

3)      nie została prawomocnie skazana za przestępstwo popełnione umyślnie;

 

4)      posiada doświadczenie w pracy w zarządzaniu obiektami i nadzorowaniu projektów inwestycyjnych i remontów;

 

5)      posiada znajomość ustawy Prawo budowlane, Ustawy o działalności leczniczej, Ustawy o finansach publicznych oraz przepisów Prawa Zamówień Publicznych;

 

6)      umiejętności negocjacyjne. 

 

 

Wymagania dodatkowe:

 

 

 

       umiejętność rozwiązywania problemów i pracy pod presją czasu;

 

       wysoka kultura osobista;

 

       dobra znajomość pakietu Microsoft Office;

 

       prawo jazdy kar. B;

 

       odporność na stres;

 

       doskonała organizacja pracy

 

 

 

Wymagane dokumenty:

 

 

 

       podpisany kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie;

 

       kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie;

 

       podpisany list motywacyjny;

 

       podpisane CV;

 

       kopie dokumentów potwierdzających 5 lat pracy zawodowej, a także okresy aktywności

 

zawodowej wynikające z umów, do których stosuje się przepisy  o zleceniu (potwierdzone zaświadczeniem okresu zatrudnienia z tytułu umowy zlecenia), jak również wykonywaniu działalności gospodarczej;

 

       zaświadczenie o niekaralności.

 

 

 

 

 

 Podpisane oświadczenia o treści:

 

 

 

 „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy, dla potrzeb niezbędnych do procesu rekrutacyjnego zgodnie z zapisami art. 6.1a, a w przypadku podania szczególnych kategorii danych, na podstawie art. 9. 2 a Rozporządzenia Parlamentu

 

Europejskiego  i  Rady (UE)  2016/679 z  dnia  27  kwietnia  2016   w  sprawie  ochrony  osób  fizycznych w  związku  z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych - RODO).

 

       „Wyrażam zgodę na przetwarzanie mojego numeru telefonu, niezbędnego do kontaktu w bieżącym procesie rekrutacji.”

 

       „Wyrażam zgodę na przetwarzanie mojego adresu e-mail, niezbędnego do kontaktu w bieżącym procesie ”

 

       „Wyrażam zgodę na przetwarzanie mojego wizerunku w związku z przekazaną fotografią dołączoną do dokumentów.”

 

UWAGA! Dołączenie wizerunku kandydata jest dobrowolne.

 

 

 

 Informacja o metodach i technikach rekrutacji:  

 

 

 

       weryfikacja ofert pod  względem  formalnym    i  spełnienia  wymagań  wskazanych w  ogłoszeniu  rekrutacyjnym   zostanie  dokonana  przez   pracownika  Działu  Kadr;

 

       formy weryfikowania kompetencji kandydatów ustali komisja rekrutacyjna.

 

 

 

 Informacje dodatkowe dotyczące rekrutacji:

 

 

 

       kandydaci proszeni są o podanie numeru telefonu i adresu poczty elektronicznej;

 

       lista kandydatów spełniających wymagania formalne, którzy po analizie dokumentów zostaną zakwalifikowani do kolejnego etapu naboru, będzie zamieszczona przy ogłoszeniu o naborze;

 

       kandydaci spełniający wymagania formalne, którzy po analizie dokumentów zostaną zakwalifikowani do kolejnego etapu naboru, będą powiadomieni telefonicznie lub za pomocą poczty elektronicznej o terminie, miejscu oraz formie przeprowadzenia naboru; kandydaci, których oferty zostaną rozpatrzone negatywnie nie będą o tym informowani.

 

Informacje dla osób z niepełnosprawnościami:  

 

 

 

       kandydaci z orzeczeniem o niepełnosprawności mogą dołączyć do oferty kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność;

 

       kandydaci z orzeczeniem o niepełnosprawności będą traktowani na równi z pozostałymi kandydatami ubiegającymi się o dane

 

 Ochrona danych osobowych:  

 

 Obowiązek informacyjny (RODO) dostępny jest na stronie internetowej Udzielającego Zamówienie: https://www.wotu.pl/rodo.

 

 

Dokumenty można składać do 11 marca 2024 r. do godz. 15.00

 

1.  w zamkniętych kopertach, bezpośrednio w sekretariacie Ośrodka w Gdańsku przy ul.

 

Zakopiańskiej 37 (sekretariat czynny jest  w godzinach 8.00 – 15.00)

 

2.  przesłać na adres:

 

Wojewódzki Ośrodek Terapii Uzależnień ul. Zakopiańska 37, 80-142 Gdańsk z dopiskiem: oferta pracy WOTU/03/24

 

Informacje pod numerem telefonu: 58 320 29 67 – sekretariat Ośrodka.

 

Tytuł Typ Rozmiar Dodany przez
Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie.docx docx 19.57 KB Dyrektor
Opis zmian Data Osoba Porównaj
Artykuł został utworzony.
Dodane załączniki
piątek, 01 marzec 2024 11:26 Dyrektor